Je merkverhaal vertellen

De juiste woorden, beelden en triggers voor jouw doelgroep

Hoe je als bedrijf omgaat met je doelgroepen is belangrijker dan ooit geworden. Of je nu ingrediëntenfabrikant bent of artiest, commerciële onderneming of non-profit. Wij helpen organisaties om te schakelen van het verkopen van producten en het geven van informatie naar het delen van verhalen en het inspireren van mensen. Gebruikmakend van onze expertise en ervaring met luisteren en vragen stellen, analyseren, schrijven, creëren en strategieontwikkeling, helpen onze teamleden je om jouw liefde voor je merk te hervinden - en te verspreiden onder je stakeholders.

Icon Branding

Van branding

  • Identiteit en purpose
  • Merkarchetypen
  • Visie & missie
  • Waarden
  • Bedrijfsnaam
  • Logo
  • Tagline
Icon Brand book

Tot brand book

  • Naam, logo en tagline
  • Kleurenpalet
  • Visuals en beeldtaal
  • Tone of voice, stijl
  • Toepassingen
Icon Brand story

Tot merkverhaal

  • Jouw oerverhaal
  • De reis van jouw merk
  • Jouw ambitie en impact

Wil jij je (merk)verhaal naar een hoger plan tillen?

"In onze verbonden wereld horen storytelling en story sharing bij elkaar."

Aan goed schrijven gaat veel vooraf

De juiste woorden vind je pas als je hebt doorgrond wat eraan vooraf gaat. Wij noemen dat het pretextuele of preverbale: emotie, intuïties, verlangens, dromen en visie, overtuigingen, data, spanningen. Als we met jou of je team samenwerken, proberen wij daarom altijd te beginnen met luisteren, waarnemen, leren, samen exploreren. Of het nu in een interview is, een intakegesprek of een verdiepende workshop. Daarna komen de teksten. Goed schrijven volgt op goed begrijpen.

Goede vragen stellen - goed luisteren - goed schrijven - goede communicatie - goede marketing

Het juiste woord

De woorden die je gebruikt om het echte verhaal op tafel te krijgen zijn belangrijk. Al je teksten - van landingspagina's tot missieverklaringen, van Instagram-posts tot persberichten of presentaties - moeten de kernboodschappen van je merk ondersteunen en uitvergroten vinden. Onze schrijvers kunnen jouw ideeën uitpakken en vormgeven om over te brengen wat jij beoogt en wat je publiek zoekt. Met een scala aan culturele en educatieve achtergronden en specialismen zijn we vertrouwd met de complexiteit van bedrijfsprocessen en de gevoeligheden van het uitdragen van de juiste boodschap in uiteenlopende contexten. Van een tweet van 50 tekens tot een whitepaper van 25 pagina's: onze schrijvers laten hun vakmanschap samensmelten met de behoeften van jouw merk.

Onze tekstschrijvers zijn native Nederlands- en Engelstalig, en daarnaast bieden we - al of niet met behulp van GenAI - Meertalige Content aan.

  • Advertenties
  • Persberichten
  • Whitepapers en boekjes
  • Intakegesprekken
  • Verdiepende workshops
  • Copywriting/tekstschrijven
  • Interviews
  • Strategisch schrijven
  • Webteksten
  • Social media-berichten
  • Artikelen en blogs

Content in verschillende talen nodig?

Afbeeldingen, ontwerp en visuele taal

Van je logo, homepage en posts op social media tot de banners buiten je gebouw of boven je beursstand: visuele middelen springen vrijwel altijd eerder in het oog dan teksten. Onze ontwerptalenten bruisen van de ideeën en werken graag met je samen om je merk zichtbaar te maken.

  • Visuele strategie
  • Websites
  • Logo's
  • Beeldtaal
  • AI-gegenereerde visuals
  • Presentaties
  • Advertenties en social visuals
  • Billboards, banners en posters
Shooting star squiggle

Een contentstrategie die zich terugbetaalt

In het oog springende content moet gepaard gaan met een onderbouwde, doelgroepgerichte contentstrategie.

  • Laat je huidige content of strategie doorlichten
  • Pak je propositie opnieuw uit (en in), herijk je contentplan
  • Integreer online middelen en werk aan je SEO
  • Maak een strategisch gestuurde contentkalender
  • Monitor de prestaties om je strategie te blijven verfijnen

Spreek je de taal?

De meeste organisaties communiceren tegenwoordig in verschillende talen en culturen. Voor je geschreven en visuele content brengt dit drie vereisten met zich mee: taalkundige correctheid, cultureel bewustzijn en leesbaarheid of scanbaarheid. Met een team van tweetalige schrijvers en strategen, gekwalificeerde vertalers, ervaren GenAI-gebruikers, en een uitgebreid netwerk van specialisten in derde talen, combineren wij (ruwe GenAI-)vertalingen met native schrijven (Engels en Nederlands) om binnen te komen bij jouw doelgroepen.

We hebben, met en zonder GenAI, werk geproduceerd in:

  • Engels (moedertaal)
  • Nederlands (moedertaal)
  • Frans
  • Spaans
  • Portugees
  • Chinees (traditioneel)
  • Italiaans

Neem vandaag nog contact op

We zijn benieuwd naar jou en je verhaal. Neem contact op via onderstaand contactformulier.