Een gezond bedrijf heeft een gezond marketing- en communicatie-ecosysteem nodig
De marketing en communicatie van je merk is als een ecosysteem Met allerlei vele onderdelen die voortdurend in beweging zijn. Elk speelt zijn rol in hoe belanghebbenden jouw merk ervaren. Als je dit ecosysteem fris en levendig houdt en steeds opnieuw afgestemd op een veranderende wereld, zal je merk opvallen.
Geen trechter, maar een toegangspoort
Niemand houdt ervan om in een in een trechter te worden geleid. Daarom helpen wij je liever om een toegangspoort te bieden tot nieuwe en positieve ervaringen met je merk. Langs het pad van bewustwording, leadgeneratie, conversie en retentie zullen ze jouw wereld gaan zien als een relevante en betekenisvolle aanvulling op hun wereld.
- Marketing- en contentstrategieën
- Websites en metadata
- SEO-prestaties
- Contentcreatie voor meerdere kanalen en doelgroepen
- Vertaling
- Sociale media-profielen en profielen van teamleden
- Planning, plaatsing en monitoring
- Afbeeldingen, teksten, video's
- Presentaties, brochures, tijdschriften
- Banners op gebouwen
- Betaalde advertenties
- Beursstands
- Externe content over je bedrijf (bijv. Wikipedia-pagina's)
- Beoordelingen en reviews op externe sites
Strategisen
werkwoord [I of T ] (UK ook strategiseren)
UK /ˈstræt.ə.dʒaɪz/ VS /ˈstræt̬.ə.dʒaɪz/
een gedetailleerd plan bedenken om succes te behalen
Met verschillende kanalen, doelgroepen en klantbehoeften om rekening mee te houden, kan het een uitdaging zijn om je ecosysteem gezond en groeiend te houde. Wat kun je verwachten van sociale media? Of van diepgaande artikelen en blogs over ingewikkelde onderwerpen waar je veel van weet? Wat voor soort content werkt het beste op LinkedIn? Hoe kun je talent aantrekken?
Van het inventariseren van je verwachtingen en het stellen van doelen tot het opstellen van een langetermijn-contentplanning en actieplannen voor de korte termijn, van het betrekken van je personeel tot het implementeren van maatregelen en meetinstrumenten - wij werken graag met je samen om ervoor te zorgen dat je de juiste snaar raakt bij de juiste doelgroepen.
Je website en sociale media vormen een eigen ecosysteem
Om effectief te zijn met je website en je social media moet je veel ballen in de lucht houden. Wij kunnen je helpen met contentauditing, SEO-prestaties, metadata, navigeerbaarheid en contentcreatie. Zodat je relevante content kunt delen met de juiste visuals en vormgeving, van social media posts voor verschillende platforms tot blog, landingspagina's of social video’s.