Branding
Je merk is meer dan een naam of een beeldmerk: het is een verhaal, een cultuur, een ecosysteem. Op elk van deze drie terreinen helpen wij he merkontwikkelaars en creatieve communicators om verder te groeien. Zodat je merk niet alleen omzet genereert, maar ook maatschappelijke waarde toevoegt, betekenis geeft en mensen inspireert.
Jouw verhaal
Wat is het echte verhaal achter je merk? Wat is de missie, het drijvende doel, de purpose? En hoe communiceer je die? Met onze methodieken duiken we in het verhaal achter je organisatie. Zo kunnen we samen bouwen aan een robuuste merkidentiteit, ondersteund door een heldere marketing- en communicatiestrategie en content die aanspreekt.
Jouw cultuur
Wie zijn de mensen en teams achter je merk? Wat zijn hun verhalen over succes en teleurstelling? Wat zijn je organisatorische principes, zoals je waarden of archetype? Cultiveer een open en positieve bedrijfscultuur met gezonde relaties en oprechte inzet voor groei.
Jouw ecosysteem
Hoe vitaal is de (online) communicatie waar jouw organisatie het van moet hebben, van interne communicatie tot presentaties, website en social media? Ontwikkel een ecosysteem dat effectief is, nieuwe business genereert, relevant is voor je publiek en (h)erkenning oogst.
Van tellen naar vertellen
Is jouw bedrijf vooral bezig met het tellen van de verkoopcijfers, of ook met het vertellen van een verhaal en het uitdragen van waarden die mensen uitdagen en inspireren, zowel binnen als buiten je organisatie? Wij helpen je graag om de vonk die ooit dat eerste vlammetje onder jouw merk ontstak te hervinden - en een vuur aan te wakkeren waar je stakeholders warm van worden.
- Advies over identiteit, merk en merkstrategie
- Corporate story ontwikkeling
- Visie-, missie- en waardenontwikkeling, van manifest tot brand book
- Strategische copywriting
- Visuele taal: branding, design, foto- en videografie
- Contentcreatie en -management
- Meertalige content
Bedrijfscultuur: de brug van visie naar realisatie
Een merk stelt niets voor zonder mensen. Je managers, teams en collega’s vormen je bedrijfscultuur. Met een fijn weefsel van die verweven is met overtuigingen, ambities, zorgen, uitgesproken of onuitgesproken gedragscodes, acties, communicatie en andere factoren.Hoe zorg je dat al deze factoren samenwerken om je visie tot leven te brengen?
Frisse blik nodig op de cultuur van jouw bedrijf? Doe onze
Checklist voor een gezond merk-ecosysteem
- Authentieke, overtuigende branding
- Een open en eerlijke merkcultuur
- Een heldere, uitvoerbare marketing- en communicatiestrategie
- Een robuuste contentstrategie, voor consistente on- en offline zichtbaarheid
- Inhoud die relevant is voor je doelgroepen
- Een efficiënte sales gateway, van bewustwording en leadgeneratie tot conversie en retentie
Klantcases