Valorix

Merklanceringspakket

  • Een solide basis gelegd voor het nieuwe merk Valorix
  • Lancering met zichtbaarheid over meerdere kanalen
  • Verhoogde betrokkenheid bij potentiële klanten

In het complexe veld van datamanagement, hielpen we ondernemer Roy Maassen zijn toon en identiteit voor zijn nieuwe bedrijf Valorix te vinden. Met Roy’s input ontwikkelden we een lanceringspakket, inclusief website, merkpakket met logo en een social mediastrategie.

Het merk werd gelanceerd op LinkedIn en ontvangt sindsdien veel positieve reacties uit Roys netwerk.

Logo Valorix Datamanagement

Vanaf het eerste gesprek tot en met de oplevering was de samenwerking erg prettig. Het Rebelieve-team heeft mij geholpen met goed advies en een prachtig eindresultaat: een professionele merknaam en een schitterende website. De organisatiekracht van Sjoerd, de ontwerpcapaciteiten van Robin, de SEO-analyse van Matthijs, de teksten van Lisette en Stephen, en de inspiratie van John Mark, het droeg allemaal bij aan het resultaat dat er mag zijn. Dank jullie wel!

Roy Maassen
Oprichter en CEO